Dance flick

Igårkväll så va jag på födelsedagsmiddag hos Vera. Hon, jag o Fessy va de enda kidsen. Ja så vuxna e vi, räknas fortfarande som kiiids liksom. Va iaf jättemysigt o hon blev glad över sina presenter :) Efter middan så kollade vi på filmen Dance flick som e parodi på typ alla dansfilmer som finns. Den va inte så bra som jag trodde att den skulle va, men den funka ändå :)

Vi kom förövrigt på bästa grejen tills när vi alla fyller 20. Måste presentera den för Paulina också. Vi e förjävla smarta brudar alltså! ;)

O imorse så kom Lager över till mig o så bakade vi scones, blev så jääävla gott! Efter att ha tagit en riktig mysig långfrukost så åkte vi upp till Vby. Kände mig sjukt ofräsch o på bussen så pratar jag o Lager om att vi hoppas på att vi inte träffar på nån vi känner. Första som händer när vi kliver av i Vby e att vi möter Awet haha. Aja va ju inte så farligt :P

Blev en liten sväng runt i Vby o sen hem till Lager igen. O nu sitter jag här o ska försöka plugga...Det går bra! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0