Haters are my motivaters

Jag tvekar fortfarande på om rätta låten vann i Melodifestivalen. Har jag blivit Melodi-nörd? Jag menar det va 4 dagar sen?! Haha ;P

Igår så satt jag o Fessy hela eftermiddan o plugga. Sen körde jag o Paulina en sånhär läskig tankeläsning så det blev Ballerina kladdkaka och varsitt glas mjölk. Sen kollade vi lite efter studentklänningar på nätet o shiiiet mannen jag börjar bli stressad, finns inte en enda jag fastnat för.

O idag har vi efter en vanlig skoldag som slutade typ 2 suttit kvar i skolan till 5 bara för att bli klar med grejer till skivan. Höll på att avlida på slutet och då börja jag o Fessy sjunga på den här låten:



Egentligen bara refrängen som passar in typ, bara den vi kan också iförsig haha. Sen va humöret upp ett litet tag till iaf!

Vid 8-tiden sen så hämtade Paulina mig och vi har chillat framför tvn hos henne hela kvällen, fick även en supergod smoothie, som hade kanel i sig, knas, men skitgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0