Jag har tappat rösten, ska vi dansa?

Jag tackar Gud för att jag inte föddes stum, för fyfaan vad jobbigt det är att vara tyst :( Igår på Veras second b-day middag så fick jag va galet tyst. Fessy blev också stum då jag satt o skrev på mina papper för att jag skulle vara knäpptyst hahaha Middagen var mysig, men sjukt jobbigt att va tyst nästan hela tiden, vid 10-tiden rullade vi in mot stan. Skulle till Royal, men när vi kommer dit visar det sig att listan stängt en halvtimme tidigare. Paulina, Vera o Sofie går in. Jag o Fessy följer med grabbsen som vi mött upp vid Royal till Donken. Chillar där ett tag o sen åkte jag, F, Emil, Isse, Awet o Zacki tuben hem. Blev promenad hem sen o väl hemma koka jag en kopp te innan jag la mig. Röst= totalt överkörd fortfarande.

Idag lovade jag mig själv att hålla tyst hela dagen. Det höll två timmar. Personligt rekord! Va me mam o pap o lämnade av mormor hemma hos sig, handla lite o sen senare träffa jag Moa. Min söndag typ. Röst helt död. Imorron blir ännu roligare för då ska jag till skolan också. Kommer ju aldrig få tillbaka min röst. Jag kan ju inte hålla tyst!

pirat och Poccahontas i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0