Knaaaassss :D :D :D :D

Torsdag: Annas skiva va fett najs! Innan den starta så satt jag, Vera, Paulina o Fessy o fixa oss at casa de Vera. Sen fick vi skjuts av Veras homie in till stan! Skivan va på O´learys o där blev det dans o diverse sagofigurer. Nånstans där ligger min röst även kvar. :( Fick skjuts hem också av Veras homie! :) Satt o prata hela vägen hem typ o min röst lät helt sjukt hes. O Vera satt o sa femtimiljoner grejer som hon inte kom ihåg 10 minuter senare... haha

Fredag: Röst=överkörd. Lät som jag svept en hel flaska whiskey o sen skrikit ut rösten. Party. Höll inte käften under hela dagen heller. Det gick helt enkelt inte, va tvungen att prata, även fast alla andra tyckte att jag lät helmongo. Efter skolan så tog jag o Fessy en snabbsväng till Götgatan. Därefter så åkte jag till Vby o mötte upp Lager. Vi gick runt i affärer ett litet tag o sen åkte jag hemåt. Va hemma ett litet tag o sen vandrade jag iväg till Paulina. Satt där o chilla några timmar o sen bar det hemåt igen. På kvällen sen åkte jahg o Vera o hyrde film. Käkade lite snacks o bara chillade galet på livet. Sen blev det en tripp till Paulinas jobb o hälsa på henne. Efter det åkte vi runt o hamnade i Fridhemsplan, hälsade på Veras kompis på hans jobb. Schyst fredagkväll haha.

O idag lördag, så har jag ingen röst kvar! Den är finito! Det enda jag får fram e nåt sjukt falsett-ljud. o ikväll så ska Vera firas igen. AHAHA lycka till. Jag får inte fram ett ljud :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0