Lammkött!

Blev inget MP igårkväll, istället åkte jag o Vera in till stan, först till theodoras o mötte upp Emil, Isse o deras polare. Satt där ett tag o chilla o sen drog vi vidare till.....Chaplins Bar...... Har lovat mig själv att aldrig sätta min fot på det stället, men igår blev jag så illa tvungen. Inte faan fick jag en kompis i kön(AHAHA), som det står att man ska få på Vipkortet de skickar hem utan att man ens frågat (desperata? haha) Det första jag o Vera gör e att gå in på toaletterna o där krockar vi nästan med en kvinna som skulle kunnat vara min mormor, alltså HAHAHA. Sen kan jag ju bara säga att resten var precis som jag trodde, älskar när det visar sig att mina fördomar stämt, även om det e en nackdel :P Stället SÖG, så glad över att Vera, Emil o Isse var där, ställets enda normala partyppl.

O det här med att 92orna ska få gå ut på krogen, va lite orolig över att knattarna blivit myndiga, men seriöst det kan nog bli kul, speciellt om alla e som snubben som jag o Vera stod o snackade me igår. Hahaha han blev typ sur när jag kallade honom lammkött, helt klart fattade han inte va det betydde o trodde typ att jag mena att han va dum i huvet, sen stod han o skröt om att hans brorsa va bästis med Mats Sundin o hur kul det var att han o hans kompis hette samma sak (jaja den har vi ju aldrig varit me om förut, alltså kompisar som heter samma sak, vad e det?) Grinig blev han sen när jag sa att allt han sa bevisade att han var 92a, haha körd kille helt enkelt. Fick mig ett riktigt gott skratt :P

Efter krogen så kom Paulina o hämta oss. Jag, Vera o Paulina hade bestämt att vi skulle styra värsta efterfesten, men som sagt så drog vi ju till Chaplins så där fanns inga snygga killar att ragga på o Vera banga också på vägen hem så det blev jag o Paulina som satt o surra hemma hos henne istället. Sen sov jag över där o idag har vi suttit o kollat på tvn exakt hela dagen. Tog en promenad me mammsen när jag kom hem till Coop o nu sitter jag här o avslutar denna roman! PÖÖSSS HEJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0