OMG

Alltså pleeeeeeeeaaaseee, vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu. Jag har från o med idag lovat mig själv att aldrig, under några omständigheter sköta den ekonomiska delen, AV NÅGOT igen. Förutom min egna ekonomi kanske. Vill nån gång i framtiden jobba som eventplanner, men aldrig att jag håller koll på budget eller nåt som har med pengar att göra då! Haha det kommer nog bli svårt att komma undan det iförsig.

Alla skulle ha satt in pengar för studentskivan igår. Det hade inte alla gjort, men vadå det e bara inbetalningen till skivan, kommer inte alla pengar in, blir det ingen skiva, inte värsta grejen. Vi har ju bara försökt organisera denna skiva tillsammans i typ mer än ett halvår? Jag o Fessy e dock två smarta brudar, har satt senast insättningsdatumet för klassen innan det egentliga . Tur det för annars hade jag just nu suttit o dunkat huvet i väggen med ångest över hur mycket pengar det hade fattats. Vad skulle vi liksom gjort då? Tack för att jag förhoppningsvis inte kommer behöva göra detta, mina väggar e hårda...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0