race

Jag tror seriöst att jag drömde om min framtida man i natt haha. Han va skitsnygg! Typ en kopia av Channing Tatum. Muums! Undrar bara var man kan hitta denna snubbe?

Igårkväll så lyckades jag o Fessy göra lite för att lösa det stora I-landsproblemet. Sen satt hon, jag, Vera, mam o pap o försökte komma på vad för olika grejer man kan klä ut sig till på alla kommande studentskivor. Hahaha det kommer bli så sjukt lyckat tror jag :P

När vi svept lite te o så hoppade jag, Vera o Fessy in i Veras bil o åkte till Paulinas jobb. Jag köpte en fet stor cola o de andra varsin glass. Sen satte vi oss o vänta tills Paulina jobbat klart :) Efter hon jobbat klart blev det lite racing haha :P o sen så åkte alla hem till sig.

Nu sitter jag här lite smått stressad över en massa grejer men det löser sig förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0