Shutter Island s-a-a-a-aj-j-jkkkk!

Blev Shutter Island igår med Vera o Emil. Filmen va en riktig sitta på nålar film o jag fick seriöst psykbryt efteråt haha.

Vaknade upp hyperventilerandes imorse. xD Min dröm va helknas. Börja med att jag va på nåt känt klädesmärkes kontor. Träffar på Ashley o Mary-Kate Olsen o de e jättetrevliga o ger mig en massa bra tips om allt möjligt. Sen kommer min mormor dit o helt plötsligt så har Olsen-tvillingarna försvunnit o istället är det två modeller som sitter vid ett bord tillsammans med mig. Båda två kan bara engelska. Så då måste jag hjälpa dem o mormor att kommunicera med varandra. Den ena modellen e jättesnäll o förstående, den andra sitter bara och glor på mig med värsta mördarblicken och ställer frågor om varför min mormor inte kan engelska, men jag kan det o massa annat. Jag ger snällt svar på alla hennes frågor, men hon blir arg(?) o helt plötsligt tar hon tag i min handled o börjar hugga i den med nåt som ser ut som en blandning av en skalpell och nåt annat konstigt. O det bara sprutar blod! Sen vakna jag, första jag gjorde va att kolla om handleden va hel :P

Efter att vi sett filmen så åkte vi till Paulinas jobb för att hälsa på henne, men vi hitta henne inte :( så istället så skulle vi komma på nåt annagt att göra. Blev en rundtur i stan haha, sen åkte vi hem till mig, drack te o kolla film.

O idag har jag hjälpt mormor att städa o lite så :) O ikväll vill jag till MP men det e ingen jävel som vill me mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0