skoltrött.se

Skulle ha pluggat hela dagen idag. Det gick ju jättebra. Slutade med att jag satt och sökte sommarjobb, satt o funderade på framtiden, va allmänt kreativ för en gång skull och sen hjälpte mamma med typ allt hon frågade om jag kunde göra(haha duktig tjej). Skolarbete har aldrig varit min starka sida, har helt ärligt varit skoltrött sen 7an. Tanken på att börja på plugga på högskola eller universitet direkt efter gymnasiet ger mig kväljningar och får mig att vilja ställa mig och slå huvet i väggen minst 50 gånger. Kan se framför mig hur jag skulle ligga i fosterställning efter första dagen o inte vilja gå tillbaka till skolan dagen därpå. Inget skämt! Kommer bli så skönt att ta studenten även om det e lite krisigt att jag inte har nåt jobb! Men det löser sig nog.

Har också hunnit med att ta en promenad med Moa, massa att catcha upp :) o hon har gått o blivit brunett sen jag träffa henne sist. Fett snyggt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0