Solen skiner, fåglarna sjunger

Alltså blev så lycklig när jag såg solen imorse, var på väg att ta på mig ett par shorts o tagga hemifrån. Sen kom jag på att det e nollgradigt o 5 ton snö utanför min dörr :(

Men men jag satte på mig solglasögonen o promenera upp till Vby. I skolan så surrade vi typ bara om studentskivan hela dagen då det blivit knas, men förhoppningsvis så löser sig allt :) Va typ 10-15 pers där idag så vi kändes som värsta miniklassen.

O den här solen gör att jag blir på så jävla BRA HUMÖR! :D Längtar efter våren o sommaren så jag blir tokig! Vill kunna sitta på uteserveringar hela eftermiddagarna, köpa glass i kungsan, gå ut på krogen utan att behöva sätta på sig tre koftor o en vinterjacka, promenera utan att förfrysa halva handen innan man tagit sig in.

Saknar sommarfesterna. Chillerill i Mälarhöjden med grabbarna, de keffa festerna i Viksjö med det sköna folket( fett schysta människor, men att styra fest, det va nog inte riktigt deras påse popcorn haha) Vill ligga o steka vid vattnet i Hby, käka jordgubbar o ta nattpromenader i hooden. Give it to me!


Kommentarer
Postat av: sofie

åhh minnen! sakna sakna sakna

vi får ta och styra mot mälarhöjden snart oxå ju! saknar dig gumman <3

2010-03-11 @ 21:22:32
Postat av: Jojo

Sofie: Jaa det måste vi! ;) saknar dig också sweetie, var alldeles för länge sen sist vi sågs!

2010-03-13 @ 11:57:48
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0