sunshine

Igår var det seriöst nåt fel på folk. Knasiga människor var jag än gick. Från skolan, på bussen, i Vby, på MP, you name it där va dem. Läskigaste va ändå på MP, va en brud som va helt urflippad, va typ 4 vakter som fick hjälpas åt för att hon inte skulle smita.

Blev som sagt MP igårkväll. Jag, Vera och Paulina. Tog det mest lugnt, träffa på Arses, Anton m.fl, dansade en liten stund, sjöng för Vera o satte o glodde på människorna på dansgolvet, va allt från fulla brudar som stod o körde något som såg ut som ett friskis & svettis-pass, till ett par killar som stod o battla mot varandra med olika danser. Killarnas dans va sjukt snygg, kom på mig själv med att sitta helt fast o glo med ett leende på läpparna haha.

Kom hem o somnade vid 2, klev upp halv 10 imorse. Duktig tjej! Idag blir det stan med familjen, sen plugga o ikväll ska jag på middag hos Vera :) Vera fyller förövrigt 19 år idag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D



Faan, det här räknas som att jag e ganska körd nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0