The sky is the limit

I torsdags blev det promenad med Lager o sen satt jag o hjälpte henne att plugga. Igår efter skolan så kirrade jag o Fessy massa grejer inför studentskivan o sen åt vi hemma hos mig. Vid elvatiden mötte vi Awet o hans kompis Gino i Vby o drog på fest i Vby :) Först när vi kom dit så kändes det verkligen som shit det här kommer bli en lame kväll. Men det blev bra till slut iaf. Va sjukt blandat me folk, jag o Fessy satt o surra med en tjej o efter ett tag får vi reda på att hon e 94a! Jag ba what a?! Aja trevlig var hon, men sjukt att hon va lika gammal som min bror. Var mängder av bekanta där också, fast iförsig det va ju Vby. Måste förövrigt säga att MP lär nog ha varit tomt på folk igår haha.

Blev hemgång vid 4 o idag har jag först promenerat i den härliga vårsolen med Paulina o efter det så har jag lallat runt i Vby med Fessy o Lager. Mysig dag! Ikväll blire chillerill hos broder Fez. Kolla Melodifestivalen. Har knappt hört nåra låtar o inte sett en enda delfinal, men det blir säkert bra ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0