Up and away

Alltså mina drömmar börjar bli för knas o för många. Skulle ha försökt kliva upp tidigt idag för att hinna fixa alla grejer som jag planerat, så blev det inte, efter att ha drömt non-stop hela natten så vaknade jag vid 12. O nu kommer jag inte ihåg alls vilken ordning jag skulle göra allt för att hinna med det. Har även ett svagt minne över att jag o Fessy skulle höras för att vi skulle bestämma nånting, kan för allt i världen bara inte komma på vad det var :( O så mycket drack jag ändå inte igår :P

Igår var förövrigt typ världens längsta dag. Gick i skolan halv 9-halv 5 o efter det var det möte med Studentmäklaren, har nu fått de nya biljetterna eftersom vi bytte lokal, så det känns som om det går framåt nu iaf! Sen efter mötet åkte vi hem till Fessy o slängde i oss lite mat, sen efter att båda fixat till sig så tog vi pendeln till stan o satte oss på Moda bar hon o jag. Vi trodde vi skulle blivit fler, men de andra va bangare på grund av att de va sjuklingar m.m så det va lite synd. Jag o Fessy blev efter ett tag så sjukt otaggade o pallade inte dra vidare eller nåt så det blev snarare en after school än en lilllördag haha.

Nu ska jag ta en dusch, sen göra iordning lite varm choklad och sätta mig o plugga. Faan va party!
 
O på fredag vill jag dra till MP, hur mår jag just nu?!


I didn´t see your face...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0