wiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee

Sjukstatus: Röst nästan helt återställd. Dessvärre hostar jag ut mina lungor när jag ska sova. Tecken på att jag håller på att bli frisk. Hiho.

Har äntligen sålt mina två första biljetter! Jag o Fessy tog en promenad efter middan till Emil o lämna dem. Sen styrde vi fötterna vidare till Coop för att handla Cola. Behövligt.

Håller förövrigt på att få psykbryt av den där biljettförsäljning. Alla ska sätta in pengar o alla ställer samma frågor. Helt okej att de frågor, men att höra samma frågor om o om igen från allihopa. GAAAAAAHH!! Jag ska iaf aldrig i hela mitt liv jobba på kundtjänst eller något, det vet jag efter det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0