10 dagar kvar!

Nu hör jag igen! Firar det med att lyssna på Norlie och KKVs låt Can I be the one. Sjukt bra låt!

Inte hela låten, finns inte på youtube än vad jag kan se iaf, bara på spotify
 

Idag har jag varit hos doktorn, blivit botad haha. Skolan där jag inte gjort annat än att lyssna på redovisningar o sen har jag o Fessy irrat runt i Vby och på Coop i Vinsta i typ 4 timmar o letat presenter. Gaaah att det ska vara så svårt att hitta saker! Hittade dock skönaste grejen som Awet ska få runt halsen imorron. Haha ibland så är jag o Fessy så jävla smarta :P Vi fick sällskap av Vera ett tag också.  :D Vera var inte den enda vi träffade på, har seriöst sprungit in i halva min gamla högstadieskola. Trevligt, trevligt. När jag o Paulina åkte till Kista så träffade vi på Arses också. Jag menar hur många gånger i veckan är jag inte i Vby? Hur många gånger befinner jag mig inte i Kista? Träffar aldrig på nån annars o idag träffar jag på massa. Skulle slumpen dela upp sig lite skulle vara asschyst. Aja trevligt att träffa alla. O som alltid skriver jag det mest ointressanta. Hur skulle det gå om jag var Kenza o skrev såhär liksom?



"Så de frågade om jag ville åka flak med dem. Hell yaa sa jag! Fast jag var ju tvungen att boka om min nageltid!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag dööööööööör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0