skolan dödar mig

Sitter o lyssnar på deppig musik o känner mig allmänt jättedepp. Solen skiner, mitt liv e bra, har massa fina vänner, en härlig familj o släkt o massa att göra o ändå så vill jag bara gömma mig, försvinna lite. Kanske e nåt typ pre-stadie till att jag snart kommer gå runt o va så konstant glad för att det är studenten o allt slit är över. Typ detoxar bort allt deppigt i kroppen så det bara är att tuta o köra sen liksom. Ja vi säger att det e så, det låter ju logiskt...typ.

Eller så ställer jag mig ansikte mot ansikte med den riktiga orsaken. Jag älskar ju att plugga över allt annat, och att jag bara har en redovisning, två prov och två inlämningar kvar innan jag tar studenten e ju riktigt synd....SAAAJK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0