För nu har du tagit studenten!!

Igår tog som sagt Anna studenten! Hon va så vacker i sin studentklänning o studentmössa! När hon o alla andra studenter kom utvandrades från skolan började jag längta galet mycket tills det är min tur!




Efter att ha grattat o pratat med Anna o fotat Anna femtitusen gånger hehe :D så sprang jag o Anna in igen och bytte om. Sen vare dags för att åka flak! Sjukt roligt o sjukt vad tiden gick snabbt! Åkte taxi hem sen o jag e förvånad över att chaffisen lät oss sitta helt dränkta i öl därbak :P Blev springa hem o fixa mig, sen fick jag skjuts av Vera tillbaka till Anna :) Så där satt vi allihopa, åt god mat, god tårta, drack gott o pratade med studenten! Jättemysig kväll o dag. Hoppas Anna hade det bäst! Vid 10-tiden stack hon iväg på fest o jag, Fessy o KArrro vandrade hem till Karro o chilla där :)



O idag har jag varit i Kista med min family o shoppat loss. Träffade på Nicole där också, blev fett chockad för hon bor liksom på andra sidan stan :P men trevligt var det iaf att se henne :D

Fick med mig ett nytt nagellack, en långklänning och en väska hem. E helt kär i långklänningen o väskan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0