haha sjukt lyckad kväll!

Kvällen blev absolut inte som jag trodde att den skulle bli, men det var helt klart en lyckad kväll!

Börja me att jag satt ute nästan hela dagen i solen o plugga. Kände mig jättebrun o går in till min bror för att jämföra färgen. Han som suttit inne hela dagen har nästan precis samma färg som jag... så vare me min bränna.

Sen på kvällen så grillade jag, familjen, mormor, morbror o moster på vår baksida. Efter det så åkte jag upp till Vby för att möta Vera. Väl i Vby hör dock Fessy av sig o istället för att styra oss in mot en uteservering i stan åker vi o sätter oss på Nivå. Så där sitter jag, Vera, Fessy, Awet o en massa eritreaner :D

När vi suttit där ett tag så taggar vi till Johnnys som ligger i närheten. Det e här jag börjar bli orolig för att Pippi e på ingång, men det löste sig haha ;) E kvar där tills stängning o sen börjar Fessy surra om att de ska tillbaka till eritreanska nationaldagsfirandet hon varit på tidigare. Jag ba får jag följa me? Så sagt o gjort jag följde me dem, Vera va bangare o åkte hem.

Var sjukt kul där! Jag dansa till o me! Alltså okej jag brukar dansa men inte sån dans som vi dansa igår :P Blev hemgång vid 4-tiden o va så skönt att landa i sängen sen :P

Mina två favoriteritreaner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0