Inte lätt att bo i orten

Sitter med öppet fönster och hör helt plötsligt nåt som låter som ett skott. Min första tanke är självklart OMG nån galning går runt i området med pistol... Typ livrädd. Två sekunder senare kommer jag på att hallå det är faktiskt fortfarande varmt ute, kan va nån liten skitunge med feltrimmad moppe som åker runt mellan husen. Ljudet skulle kunna låta likadant som ett skott... 

Kommer ihåg nån gång, tror det va förra sommaren, jag kommer inte ihåg vad vi hade gjort, men jag, Fessy och Awet var iaf ute när det började regna så vi springer och ställer oss i Awets port. Vi hör nåt ljud och jag o Fessy får panik för vi tror det är någon som skjuter. Awet tänker lite längre o ser att det blixtrar och förstår att det nog måste varit blixten vi hört. Inte lätt att bo i förorten (Vby jag vet! Hähä, ghetto, jarå!) man e skadad för livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0