Jag lever, jag lever!

Idag ere lördag, jag kan inte andas genom näsan, min hals e knas vilket resulterat i att rösten låter helt wicked. Ikväll är det party igen. O jag lever fortfarande, helt jävla amazing.

I onsdags va jag på Paulinas skiva. Slängde ihop en kontorsnisse-outfit och körde. Va en helt okej kväll, hoppas dock att Paulina hade en riktigt lyckad kväll me tanke på att det va ju hennes skiva :D Jag, Emil o Awet åkte hemåt vi två-tiden, jag borde åkt hem tidigare med tanke på att jag landade i min säng vid halv 4 o fick 3,5 timmes sömn. Va bara att kriga upp till matten då.... På kvällen sen åt jag födelsedagsmiddag hos Paulina eftersom hon fyllde år! Sen tog hon, jag, Vera o Awet en sväng till Kista också.

O igår var det mösspåtagning! Va först i skolan, sjöng sånger ingen förutom dansarna kunde och tog massa klassbilder. Sen gick vi till Medis typ lite mer än halva klassen och chillade galet bland alla andra studentmössor. Vi 5-tiden kanske gick vi o handla food o åkte hem till Fanny för klassfest. Blev en massa regn,surr, grillande o dans. Riktigt najs klassfest. Vi har försökt anordna en i tre år, nu äntligen lyckades vi!

Ikväll blir det födelsedagsfest hos Sofie. Bara att tagga till igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0