lovely eyes

Woopa freakshow e igång. Fick värsta flashbacken tidigare idag då jag bara såg den här dagen, fast förra året framför mig. Allt som hände typ passerade revy. Creepy as hell, va till o me tvungen att kolla bloggen o jupp, där stod det. 6e maj, jarå inte vare bara emil som fyllde 18 utan en massa annat hände också. Grattis till Emil förresten!!! Har både smsat o gjort bort mig på fb genom att skriva fel på ja må han leva :P Vadå skottkärra fram, det e ju en häst bak o fram? eller? :P

Sen har jag ju känt mig ännu dummare idag, kommer på idag efter att inte ha haft msn på typ ett år att man kan ju använda sig av ebuddy. Alltså faan skjut inte hästen, skjut mig! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0