på blodigt allvar

Alltså shiiet jag har inga lungor kvar :( Hostar konstant, det tar aldrig slut!!

Trots hostan har jag kört på som vanligt ändå. I onsdags så va jag på två skivor. Först åkte jag Paulina o Fessy på Veras skiva vid Medis, hängde me Vera ett tag o åkte sen vidare till Awets skiva i sumpan. När vi skulle på Awets skiva fick vi stå i kö i typ en halvtimme...Världens längsta kö! Aja när vi kom in hade vi iaf skitkul! Typ bästa skivan! Efter min egna dåra ;P Träffa på en massa people jag känner o dansa tills stängning. Fanns två dansgolv varav det ena hade bästa musiken. Skulle lätt gå till Garbo igen om de alltid har den musiken o om det inte e som Anna berätta, att det typ nästan bara hänger 40-åriga singelmammor där på vanliga kvällar. Så bra musik o inga 40plusare så skulle garbo va ett najs ställe :)

När klubben stängde började jag, Fessy, Emil, Awet; Isse, Zacki o deras polare rulla hemåt. Isse, Emil o deras homie tog taxi. Jag som inget cashflow har ska åka kommunalt med Awet, Fessy o Zacki. Va aldrig i Sumpan när sista tuben gått! Vi åkte förbi Haga norra tre ggr o det slutade med att vi åkte med bussen till Odenplan för att ta tuben till Vby. Va hemma runt halv 6-6. Riktigt jävla party!! Roligast e att jag o Fessy hitta en efterfest som va i Jakan, vi tänkte tagga dit, men ångrade oss i sista stund o banga, synd att vi gjorde det för vi hade seriöst varit hemma tidigare även om vi gått på efterfesten! :P

O igår blev det en fika i Vby med Karro, Anna o Fessy. Myspys! Massa skvaller hähä. Sen på kvällen blev det grill med en massa, dock inte speciellt långvarigt då det börja regna! :( Så vi gick in o drack te o spela kort. Eller rättare sagt, de andra 8 spela kort o skrek som ett par jävla galningar när de körde tecken, jag lekte dj.


Idag är jag helt jävla körd. Skulle gått på Paulas skiva, men mina lungor e typ sönder så jag stannar hemma o pluggar o vilar istället :(



Not myself tonight





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0