Svennar blir som galna av solen

Säg en svenne jag inte såg i shorts och t-shirt igår med grillkol i famnen? Till o med när jag kollade mig själv i spegeln fick jag se samma syn. Minus grillkolen dåra. Helt galet fint väder var det. O jag spenderade halva dagen inne, fixandes mediekommunikation med Fessy o Angelica. No brownie här inte. Ytterligare svennegrej. Så fort det är sol, på med solskyddskrämen o ut i solen, stek som en galning!

På kvällen så bestämde jag o Fessy oss för att nu faan går vi ut! Haha banga på den ganska snabbt :P Hostan tog över igen o det blev tjejsnackskväll hemma hos Lager. Trippejohanna kväll alltså. :) Blev lite promenad också.

Idag är den ultimata pluggdan ehe. Kan ju dock säga att jag inte riktigt tagit tag i pluggandet får göra det ikväll, har dock varit duktig o langat in en jobbansökan istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0