tha sun is shining

Ledig idag! Fast inte så ledig egentligen, ska plugga plugga plugga o kanske steka i solen. Typ ledig halva veckan men inte blire chill för det. Imorron e det iförsig skolan igen men sen e det två skivor på kvällen. Spåååra hähä. På torsdag e det fika me lite bruds o på kvällen om vädret tillåter (och mamma o pappa) så är det grill at mah casa me lite homies. På fredag ska jag ev jobba o sen på kvällen ere skiva igen. Full rulle!

Igår va ganska mycket att göra då också. Först skola, sen stan med Fessy, efter det mötte vi Paulina. Låg hemma i hennes soffa o dega framför Avatar, hem för middag o sen va min mamma jättesnäll o skjutsa mig o Johannorna till Kista. Va inne i varenda butik typ, men hitta nada :( Vid 9 kom mamma o hämta oss, åkte hem en snabb sväng o sen så gick jag o Fessy på promenad med Paulina.

Krascha i sängen vid typ 1 och vakna för lite mer än en timme sen. Nu ere dags att bege sig till Viksjö om ett tag för att göra grupp arbete med Angelica o Fessy. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0