this is how we party

Jag måste börja sova mer. Idag är det seriöst fysiskt och psykiskt omöjligt för mig att hålla kvar saker i mina händer. Jag tappar allt hela tiden! Hjärnan e på offline läge idag.

Igår lyckades jag till slut hitta nåt att sätta på mig o vi hängde på Theodoras o Cattelin. Blev jag, Fessy o majoriteten av boysen som fira Emil. Va en ganska kul kväll faktiskt. Cattelin var nästan helt dött men det funka ändå. Gillar inte riktigt det stället egentligen men folket jag var där med gjorde stämningen. Jag o Fessy körde Jersey Shore dans på dansgolvet ett tag hehe. Alltså slå händerna i marken o fist pumps. Haha bästa! Sen försökte jag, Fessy o Awet lära Emil o jerka, göra the rejecting. Va lite svårt att visa i högklackat, men på onsdag ere platta shoes som gäller hähä :)

Idag har jag hunnit me en fika i Vby med Paula, surrat en massa o kollat i lite affärer. Najsiiie :)

Nu blire prommis med min babypoo Lager next door neighbour! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0