Tur att studentklänningen är vit

Igår var jag på bio med Fessy. Vi såg Satc 2. Den va riktigt bra, men kändes inte riktigt som satc på nåt vis. Sen satt jag uppe till 3 och bara skrev, skrev och skrev. Ingen som kommer få läsa det jag skrivit, men gud vad skönt det var att bara skriva. Jag satt seriöst och skrev i mer än två timmar non-stop. Bara satte mina tankar på ett papper.

Idag vaknade jag upp med lock för båda öronen. Ska till doktorn imorron så idag spenderar jag dagen med mig själv nynnandes på true colors. Jag undrar var jag hört den förut för när den spelades i Satc filmen så kände jag verkligen igen den. Ska lägga mig i solen igen, har legat där hela förmiddan och läst. Som sagt tur att studentklänningen är vit för brun verkar jag iaf inte bli :(

Kommentarer
Postat av: moa

true colours är med i glee om du har sett det ;) !

2010-05-30 @ 16:12:49
URL: http://brunnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0