Ursäkta mig plugget, men jag har ett liv att tänka på

Alltså det här går inte...

Måndag: Åka till skolan tidigare och göra klart hemsidan till Multimedian
Tisdag: Redovisning av projektarbetet och nån samhällsuppgift
Onsdag: Sista matteprovet 
Torsdag: Historiaprov (inlämning av mediekommunikationsuppsats?)

Jag paaallar inte! Måste till doktorn, göra klart studentinbjudningarna, hinna dela ut CV och en massa massa mer. Jag orkar helt ärligt inte bryr mig hur det går nu, även fast jag borde. Jag avundas Rebecca i min klass som typ blivit hypermotiverad nu av att det e sista spurten o bara gör skolarbetet i rasande fart. Själv vill jag lägga mig ner på marken o dö när jag ser en skolbok...


För varje dag blir allt så mycket klarare, kommer dröja år innan jag pluggar nåt, enda jag kommer plugga e teoriboken för att kunna ta körkort! Herregyyyyd, 25 dagar kvar till studenten, fyfaan va glad jag kommer va den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0