westside

Igår vare party. Fast kanske inte riktigt för min del, men för min mami o mamis kompis. Mamma o hennes kompis hade 50-årsfest. Jag o Fessy hjälpte till i köket o alla vuxna festa loss. Blev riktigt imponerad när de spelade Bad Romance med Lady Gaga. Nu svänger det katten! O jag älskar när mamma o pappa börjar bli lite runda under fötterna för de blir så...fnittriga kan man nog säga :) Jag älskar dem annars också självklart :D

O idag fick jag min lön för gårdagen, en shoppingrunda. Hitta dock inte så mycket roligt men fick me mig en fett mysig oversize-kofta, lite strumpisar och ett par solbrills hem iaf :)

O ikväll blir det utgång. Jag vet inte vart vi ska, jag vet inte vad jag ska ha på mig men det löser sig säkert, brukar det göra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0