2008 ringde på dörren o undrade var alla hållit hus

Sjukt skön helg. I fredags trodde jag att det skulle bli Laroy. Jag o Laroy är inte som handen i handsken så jaa... Det blev dock inget Laroy (thank you God) Istället så började jag, Lager, Jenna o Jennas kompis Sofia på Retro. Satt där ett tag o surra o sen vandrade vi till Laroy. Där vi inte kom in? Så vi tog tuben till Theodoras istället. Blev mer surr. Fett mysig kväll :)



O igår åkte jag o Paulina in till Gamla Stan o gick runt lite. Det e magiskt för jag har varit där så sjukt många gånger men ändå kan jag komma dit o bara känna hur jag typ blir kär i gatorna om igen. Det är så mysigt där ( dock inte bästa shoppingutbudet...) Vi tog en glass på B & J mums! Sen promenerade vi lite längs Götgatan också o Vera kom o mötte oss. Blev lite kär i Götgatan också. Det e inte varje dag detta händer. Sen åkte vi hemåt. Hämtade grejer hos var o en o åkte hem till Vera o hennes bastu. Sen åkte Vera för att hämta mat o Fessy. Blev mat framför Bring it on o sen bastu o efter ansiktsmask. Feta myskvällen. Jag, Vera o Fessy avslutade kvällen med en film (Paulina jobbade tidigt idag så hon åkte hem innan) o prat i skenet av Veras spöklampa. MYSHELG.





O idag har jag varit i Vby me Fessy o Vera o handlat lite smågrejer. Efter middan ska jag till Fessy o kolla EMA så jag kanske borde sätta igång att fixa me lite grejer som måste fixas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0