F to the A to the I to the L

Alltså åååh vad jag inte orkar. Kämpat o slitit så att huset skulle så skinande rent. Parteeey taggad som faan o va händer. Alla drar hem vid 1? Herregud vad mellanmjölk. Ingen e taggad. Jag har aldrig hemmafest igen. Aja middan innan va kul iaf =)

Jag saknar en brandsläckare också. Av alla saker som finns att ta snodde nån brandsläckaren. Jävla idjut. Jag lovar att jag dessutom vet vem det, menar det va inte kaos (haha motsatsen) igår. Jag vet vilka alla som va där e. När jag får tag i jävelen ska jag göra kaos med han!

Vaknade fett tidigt idag av att Fessy tog all plats i min säng. 90-säng funkar inte för 2 haha. Sen efter en apelsin o år av försök att väcka Esti så åkte vi tre till Vby o käka Donken. YUMMIE! Det behövdes efter en failkväll som igårkväll... O ikväll kör jag o Vera på igen för att kompensera gårdagen, gilla!







Kommentarer
Postat av: Carro

Men det var i alla fall kul att träffa er igår!! <3

2010-11-13 @ 19:43:31
Postat av: Johanna

Carro: O det va jättekul att träffa dig igen också! :D Vi måste ses snart igen!! <3

2010-11-14 @ 19:53:37
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var en rolig kväll Johanna! =) men jag håller med om att det var tråkigt att folk drog så tidigt.. förstår inte varför liksom, jag var taggad på att stanna länge o parta ;)

2010-11-25 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0