Fars dag

Idag är det fars dag, grattis papi!! :D

Igår var det segodag o sen utgång på kvällen. Blev jag o Vera som drog till MP. Tror jag o Vera  skaffa lite nya homies där alltså. Tjejerna framför oss i kön blev nästan nekade för att det va 20 o inte 21 som tydligen va åldersgränsen o de inte fått sina medlemskort än. Jag o Vera sa att vi va 19 o vakten sa att går vi in o frågar efter medlemskort så skulle vi få komma in. Schyyst. Sen hade vi inte tillräckligt me pengar till garderoben men det va inget problem det heller :P O jaa det här medlemskortet jag vet inte om det ligger o svider i plånboken eller inte, jag menar brukar garva åt folk som surrar om  att de äger det där kortet hahaha

Aja jag o Vera körde på ändå, dansa, shotta, det gamla vanliga. Sen tog vi nattbussen hem även fast pendeln fortfarande gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0