freaky friday!

Igår va en braaaa fredag :D Fessy jobbade på jobbet me mig. Mamma o Fessy på jobbet, kändes som hemma haha :P Sen var det hem o fixa sig o så iväg till Fessy. Från Fessy upp till Vby o äta middag me henne o Jossan. Sen tuben in till stan för att träffa gamla klassen. Så sjukt länge sen jag var på Söder. Vi hamnade inne på nåt söderställe i en liten klunga. Klassen o vår gamla historielärare. Blev surr om allt mellan himmel o jord o nån gång vid 12-tiden fick jag, Fessy o Madde för oss att vi skulle till Mp. Sagt o gjort vi tre o Angelica tog pendeln till Jakan o vinka av Angelica. Payar o möter Arses o Abbe som säger att det suger där ikväll. Japp taggmode på den. Slutade iaf bra, vi hamnade på efterfest o kom hem klockan 8 på morronen, precis i lagom tid för att möta mamsen som skulle o träna haha! 12-timmars fest o dygnat. Bra fredag!!

O nu ska jag duscha o fixa mig inför utgång. sovit tre timmar, tagggga. Sorgligt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0