Jag viiiiill!

Daaamn vad jag känner mig ofräsch idag. Vill fixa mina naglar, skaffa nya kläder (men ingen butik har samma smak som mig längre) kanske klippa håret kortare (fast det kommer jag ångra, speciellt nu när jag typ håller på att bli flintis(?! vettefaan va som händer) Vill bara förändra, piffa till. Men mest av allt vill jag nog sova just nu. Har ont i mitt öga, så jag vill bara klaga. Jag vill, jag vill, jag vill!

Igår va myssöndag. Började me lunch på Paulinas jobb. Haha jag fick en tidig 20-årspresent av henne, privat rundtur bakom kassorna hahaha me henne o hennes kollega. Fett kul! :P Sen åkte vi hem o gick en prommis. Sen kom Fessy hem till mig o Vera hämtade upp oss o så drog vi till Kista. Kista på söndagar e som rena julafton för mig. Massa snygga killar överallt, fett synd att jag inte vet hur man raggar i ett köpcentrum ( jag vet nog inte hur man raggar överhuvudtaget om jag ska va ärlig...) Gällande kläder vare inte julafton, hitta inte ett jävla skit.

O idag efter middan körde jag, Vera o Fessy speedshopping. Vby, Bromma Blocks o Kista, daaamn. Bara vi som gör sånt... hehe

godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0