nervositet

Jag har varit ledig idag och det har varit såååå skönt. Jag längtar redan tills helgen trots att jag inte har nåra planer. Så ska det inte vara. Kanske typ...måste ta ledigt. Njuta lite?

Igår njöt jag iallafall. Trevligt sällskap som bestod av Vera, Fessy o Pontus i Vby. Massa fika(lunch på CC, te på Waynes haha), kolla i affärer o snack. Lekte lite med min nya älskling också o fånga denna snygga tjej på bild.



O idag har jag bara chillat galet, verkligen vilat o tagit det lugnt. På eftermiddan blev det en sväng till Vby med Johannorna o sen nu på kvällen har jag o Lager kört bodyjam o sen en dryga halvtimme på gymmet. Sen blev det myskväll med mamsen =) O imorron e det jobb. wiihooo....
Min nya fina tröja jag köpte igår förresten :) Helt lovely.


Fattar inte varför jag sitter med sån nervositet som inte vill släppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0