skakis

Alltså fifaan vad jag har torskat på  Mp o vad jag har känt mig som 16-17 hela den här helgen. Efter att ha försökt återställa mig själv hela dagen igår så lyckades jag ungefär vid 8-tiden på kvällen bli taggmode igen. Jag o Fessy åkte till Mp där det inte va en enda jävla människa :O jo okej det va typ två pers haha. Blev dock ändring på det sen hähä. Kom fett me folk. Jag o Fessy hitta en schyst eritrean, eller okej det var snarare han som hitta Fessy men iaf :P Tror det sitter nån eritreanradar på alla eritreaner :P Sen träffa jag Sassan, surra lite me honom också. Sen kom våran nya homie från i fredags o vi blev inbjudna till efterfest en gång till. Så sagt o gjort när klubben drog vi på efterfest. Jag va riktigt party o somna i soffan när vi varit där ett tag. Bra tjej. Sluta me att jag, Fessy o hans ena katt Snövit delade på hans säng. Vakna efter alldeles för få timmars sömn o drog till Vby o käka brunch me Fessy o Paulina. Myyys

När jag kom hem va jag så jävla skakis att jag gick o la mig o sov. Det e kul att bli gammal, man orkar ingenting... :P

Bilder från i fredags:
Fistpump!



Ser seriöst ut som om det e Chris som sitter o gömmer sig bakom ölen, aiight? :)


Bilder från i lördags:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0