Dj got us fallin' in love

Torsdag blev en kväll med ultimat mysfaktor, tårta o bajssnack (finn ett fel haha) Hoppas Fessy hade en bra födelsedag ;) I fredags så kom Izze hit o åt middag, sen drog vi hem till Fessy o åt lite mer tårta o surra. Sen drog Izze ut på krogen eftersom det varit de tidigare spikade planerna, men jag o Fessy fortsatte chilla hemma hos henne =)

O igår så chillade jag galet hela dan, eller nej jag va i Bromma Blocks med mamsi, mormor o bror. Fett tråkigt köpcentrum, men trevligt sällskap iaf! Sen åkte jag hem o chilla galet, blev fett rastlös... Sen blev det äntligen kväll! Utgång! Fessy banga på sitt eget födelsedagsfirande pågrund av tidsbrist, feta synd :( Men Lager, Sofie o Awet kom hit så vi föra lite o åkte till Jakan. Kom till Jakan o mötte Angelica, klev in på klubben o starta festen. Haha eller nåt. Hade fett kul igår jag iaf, trots att folk va tvungna att dra hem tidigt osv. I slutet körde jag o Angelica galet på dansgolvet hähä :D Nånstans innan träffade vi också Arses m.fl så vi hängde lite me dem o de joina oss ett tag på dansgolvet också. Och om man tänker på hur stor del av kvällen som vi faktiskt hängde me Awet den här kvällen e jag riktigt imponerad över hur länge vi gjorde det. Sen när det började närma sig stängning tog jag, Angelica, Arses o hans polare våra jackor o tagga till bussen. Som vi faktiskt fick stå o vänta på! Helt magiskt! Vanligtvis brukar man komma dit o inse att man missat den. Så vi stod o surra ett tag, Sassan kom också o gjorde sällis. Sen kom bussen. Var va Awet? Borta! Som alltid haha. Fick sällis ända till Spånga dock av en bekant så det var skönt :) Braaaa kväll =)

Jag är förresten alldeles för snäll för mitt eget bästa, alldeles alldeles för snäll. Så snäll att jag nu ska bjuppa mor o bror på middag i Kista, nej jag skoja bara :P Men jag ska bjuppa dom på middag i Kista :)


O va e grejen med killar o bita i min skinnjacka, den smakar inte lakrits okeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0