lyckorus

Vet inte varför men jag drabbades av ett så fantastiskt lyckorus alldeles nyss. Sitter här o ler i min ensamhet o känner hur skrattet bubblar i magen. Bra musik i öronen har jag också. Life is good, and just getting better.

I lördags var jag på Berns för första gången, va inte riktigt vad jag förväntat mig men det funkade. Paulina hade ju med sig David eftersom han va på besök här över helgen, så i slutet av kvällen hade huvet fuckat ur helt efter att ha snackat engelska med honom o hans vänner o random tyskar. Som på Zante när jag börja snacka engelska med norrmännen trots att jag fatta precis vad de sa bara för att de var britter överallt så de enda man annars snacka va ju engelska.

I söndags blev det Barkarby med mamma o mormor o sen så tog jag, Fessy o Lager en prommis på kvällen. Jag o Fessy drack sen te hemma hos henne o snacka gamla minnen. Haha sjukt vad grejer som hänt.

Idag har jag jobbat o typ insett massa bra positiva grejer för framtiden (kanske därför jag sitter o ler som ett fån) Sen har jag tagit en prommis med Moa. Jag såg ett stjärnfall, det va det andra på en vecka. Tror jag sett totalt tre i hela mitt liv så det e respekt ;P Hoppas min önskan slår in.

O nu borde jag sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0