Rest can I do when I die

Oj denna vecka har varit knas me stress. Kan inte fatta att jag hade det så här i ett o ett halvt år. Nu pallar jag typ inte en vecka liksom. I måndags var det jobba o träna, tisdags jobba o Vby me Maria, onsdags jobba o Kista me Fessy, torsdags jobba o stan med Johannorna o i fredags var det jobba, Vby me Fessy o Maria o sen utgång för att fira Anna. Jag o Paulina drog oss dock hem tidigt. Så tidigt att vi hann me en kopp te hemma hos mig o lite surr.

Sen igår åkte jag, Vera o Paulina till Nacka o surra runt i affärerna där. Hitta inte ett jävla skit... Sen på kvällen åkte jag o Fessy till Mp efter att ha varit hos mig o fixat till oss o taggat till. Va drag som faan på Mp igår, helknas. O de hade byggt ut ett nytt dansgolv som körde ganska så najs musik ;) Träffa på massa folk också, Arses, Evelina m.fl. Typ som en vanlig kväll på MP. På Mp har man alltid bra kvällar, sen hur de slutar e en annan grej. Den här slutade med att nån baxade mitt sl-kort. Hoppas människan i fråga blev påkörd av bussen o dog. Trots kortförlusten var jag lite glad på bussen Dels för att Fessy ville slå en kille som bara stod o garva hela tiden åt henne. Sen förutom Fessy o Sassans sällskap på bussen så hamna vi bredvid en eritrean i 25 årsåldern som jag o Fessy glatt intervjua om hur det känns att vara så gammal...haha stackars kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0