Jag vill ha frukost! En partykväll utan teqila e ingen partykväll!

Igår var en lång dag! Men rolig =) Började med att jag jobba, fick sluta ganska tidigt o då vare akutshoppa i Vby me Fessy. Förutom att jag inte fick me mig nåt fint... Fick inte me mig nåt alls.

Sen vid halv 8 tiden åkte vi in till Grappa där vi åt middag allihopa för att fira Isse!! Grabben fyllde 20 o det skulle ju självklart firas!! :D EFter restaurangen hoppa vi in i en taxi o drog till Privelige, nån ny klubbgrej i Mangobars lokaler. Va monsterkö, vi såg polisen lämna stället precis innan vi var framme. EHeee. Men vi behövde inte stå i kön eftersom vi hade boka bord. Kom in på stället, satt o chillade ganska mycket vid det där bordet. Blev dans också. Såg b-kändisen (nej vänta C eller D eller E-kändisen) Bobby från Mammas pojkar. Snubben har seriöst fått storhetsvansinne av att ha varit med i en dokusåpa.

- Kan jag få låna den här stolen?
- Nej vi har vänner som behöver den där stolen när de kommer tillbaka o de gör de snart.
- Nej alltså jag vill ta den här stolen.
"Kändis" tar stolen ifrån oss. Han va me i ett program som gick ut på att haffa brudar med sin morsa som övervakare. Hoppas verkligen att han alltid varit så divig för hans egen skull för om han blev det efter att ha varit me i det programmet...daaamn :S Pinsam.

Aja förutom den lilla incidenten så vare en kul kväll =) Träffa massa bekanta ansikten o dansen i slutet va fett kul =) Hoppas verkligen Isse hade en bra kväll!

Påvägen hem fick jag, Fessy o Paulina sällskap av en tjej som va kompis till en kille som gått i vår skola som vi också träffade på dåra. Det är så kul när man träffar på trevliga randoms o man verkligen kan prata. Utomlands på semester så händer det ju hela tiden, men det e faan inte vanligt i Sverige. Landet lagom liksom...

O nu vill jag ha frukost, har inte ätit nåt än :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0