Jag vill jag vill jag vill!! Men hur faan ska det gå ihop?

Har haft största chillarhelgen den här helgen. I fredags var jag hemma hos Paulina me henne o Vera o kolla film. Igår va jag på världens snabbvisit med mamsen på Barkarby outleten, tror aldrig vi varit där en så kort stund, allt pågrund av äckelvädret. Det är jättemysigt när det regnar, men spöregn i 3-4 timmar konstant, bläääää. Efter snabbvisiten åkte vi o handla mat o jag mötte upp Fessy i Vby, käkade lunch i vällingehus o åkte sen hem till mig. Hemma hos mig så sminkade vi oss fixa håret o sen...hade vi photosession :D Lager va me också =) va kul ända  tills kameran dog :P

O idag har jag varit o röstat med mamsi o papsi, e inte insatt alls men gjorde ett test igår (thanks God för internet haha) så jag fick iaf lite mer koll på vilka partier som jag tycker som.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjort hela förmiddan, leta stipendier o jobb. Wihhooo, roligare kan man ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0