Never say never

Wooopidoo jobbar o sliter, e vuxen nu... eller försöker iaf

I torsdags blev det spontan filmkväll at casa de Larssons. Så efter att jag o Fessy varit inne i stan så åkte vi o handla lite snacksi o sen hemåt. Sen på kvällen kom Vera, Paulina, Fessy, Isse o Emil hit o kolla film. Vi såg Mean girls haha. Awesome film dock o awesome sällskap. Vet inte hur det här ska gå dock, snart åker Emil o Isse till Australien ju. Inte ens en vecka kvar. När de sen kommer tillbaka så hinner jag hänga me dem i typ 2-3 veckor innan det e dags för mig, P o F att åka till London. Lite surt, men, men. Kommer sakna dem galet. Alla bara åker, snart måste jag boka tripp till min Annipanni också! O det går rykten om att en snygg brunett kommer från sin pluggstad hem till oss igen på besök om några helger ;D

Igårkväll skulle vi förresten ut. Jag kom hem till Paulina vid 7-tiden där hon, Fessy, Vera o Anna Flod precis avslutat sin middag. Satt där o föra o sen åkte vi alla minus Fessy in till den stora staden. Hann så långt som ställa mig i kön när peppen försvann. Kan säga att den utekvällen varade inte länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0