Stuck on repeat

Tycker att det e kul att jag två fredagar i rad iaf ställt mig i kön till Nype (gått in ena gången också) o två lördagar i rad gått till MP. Jag börjar se ett mönster... Igår så gick jag o mami upp till Vby o kolla i affärer. Självklart tajmar vi trippen så dåligt så vi missar när mina kussar o faster kommer förbi på ett spontanbesök. :( Sen på kvällen rullade jag hem till Paulina, där jag, Paulina, Vera o Awet föra. Eller okej Paulina föra inte för hon skulle köra bilen :)

Kom till MP. Chilla, dansa, girlsen tog bilen hem, jag leta efter Awet men hitta Sassan istället. Hitta Awet, tappa bort Awet igen, missa nattbussen (precis som förra lördagen...), blev orolig över att Awet var som bortblåst (jäveln tog taxi hem haha), tog nattbussen hem.

O idag har jag chillat galet hela dagen med mysigt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0