Teqilaaaa

Måste bara lägga in den här låten. Det e Will Smiths dotter, helt sjuuukt vad bra hon sjunger för att vara knappt tio bast :O



Igår hade först familjen Fessy på middag :) Va fett roligt :D När vi käkat middag o efterrätt så fixade jag o Fessy oss o drog på Cias bdaypartey. Va en massa kända ansikten där =) Trevlig kväll. O nära hem :P Isse kom senare på kvällen efter att han jobbat o när han, jag o Fessy blev lite sugna på shotar samt kom på att jag glömt mina nycklar hemma så gick vi hem o shotta o gick sen tillbaka. Hahaha lite paus i festen :P Blev hemgång nån gång efter 3 tror jag. Vakna fett tidigt imorse, såg att jag glömt ställa väckarklockan på fel dag också, så kanske va tur att jag vakna av mig själv, idag ska jag me Fessy till Kista förhoppningsvis joinar Lager också =)

O imorron ere jobb igen, kompis det går bra nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0