torsdag, fredag, fredag, fredag!

Snurrig vecka. Jobbat hela veckan, i måndags skulle jag o Fessy åka till Jakan o shoppa. Vi kom dit vid 7 o trodde att vi skulle ha en hel timme på oss att shoppa. Stod att affärerna skulle stänga 8 på dörren också. Vi trodde vi hade rätt, vi var SÄKRA på att dörren hade rätt :P Vi kommer in o varenda affär e stängd, enligt en av vakterna stängde de 7. Men det e väl så det e på landet (a) när det inte e folk kvar längre kan man stänga tidigare.

I tisdags fikade jag först med Johannorna =) sen lagade jag middag med Paulina o efter det så chillade jag framför tvn med Izze o Vera. Full rulle.

I onsdags var jag dunderförkyld o jaa lite snurrig. Gick in i väggar o sån skit. Inte för att det inte brukar hända annars...

O idag fyller Fessssssy 19!!!!! GRATTISS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0