Try not to cry

Snacka om att igår var deppmode dag! I förrgår så var vi hemma hos mig, hela crewet (jag, J,P, V, E, I och A) Spela kort o andra spel, testa stocckholms boogie(HAHAHA) o bara hade allmänt skitmysig kväll. Emils sista kväll i Sverige på tre månader :( Var fett jobbigt att säga hejdå när han skulle gå! Isse skulle också följt me till Australia, men blev inte så pågrund av vissa orsaker. Om båda hade åkt, oj dubbelt så jobbigt som om det inte e jobbigt nog att ena åker.





bästa <3



Eftersom igår då var deppmode dagen så åt jag o Fessy donken till middag efter att jag jobbat :P Sen mötte vi Paulina, köpte massa godis o åkte hem till mig o såg på sorgliga filmer. Neeeerds ahaha

Idag kommer hela Fessys familj på middag o sen efter middan ska vi o fira Cia :) gångavstånd dit haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0