vuxenpoäng tjing tjing tjing

Idag har jag jobbat, sen efter jobbet var jag o köpte fikabröd. Ikväll ska jag laga middag åt familjen o efter det kommer tjejerna på fika. Damn sitter jag inte o stickar i slutet av den här veckan så....

Mår lite illa just nu. Vet inte om det beror på att jag fortfarande inte förstår mig på människorna som tillsammans håller SD vid liv/människorna som röstar på dem(?!), eller om det beror på att jag ätit alldeles för mycket ljust bröd idag, eller sockerchocken jag fick idag när jag gick in på fb o såg min kompis o hans flickväns gulligullförhållande. Jag skulle 95% säkerhet tro att det är första alternativet. För det är läskigt. Hur ett parti som Sverigedemokraterna kan komma in i riksdagen. Kan för allt i världen inte förstå hur 1. människorna som är med i partiet kan ställa upp de mål de nu gjort o stå för sina åsikter o må bra över det, kunna sova gott om nätterna. 2. folk kan gå till vallokalerna och rösta på detta parti, jag vet inte vem av dem som e mest korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0