fredagsfest

Haft värsta fredagsfesten på jobbet idag, skönt att komma tillbaka från att ha varit sjuk o knappt behöva göra ett jävla skit bara surra en massa me kollegorna o busa med ungarna. Dansa lite till musiken på Nrj också, perfekt jobbdag liksom.

Efter jobbet åkte jag o mamsen till Vby. Fick me mig ett linne, en puderborste och (you won´t believe it) läppstift och läppenna. Senast jag använde läppstift var väl när jag snodde mammas för massa år sen o målade typ halva huset inklusive mig själv, mamma, mormor och morfar. Fick dock inte använda det mer när jag försökte måla på min då typ ettåriga lillebror.

Nu på kvällen har jag bara chillat med massa snacks hos Moa o kollat på filmen Burlesque (stavning?) feeet bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0