måndagsexemplar

Arbetsdagarna e så jävla hårda nuförtiden. Sola 3 timmar på förmiddan o 4 på eftermiddan. Därimellan se till att ungarna sover. Tror jag börjar bli utbränd snart alltså. Eller aa jag har snart blivit bränd på näsan iaf.

Igår va en så sjukt soft dag. Promenerade upp till Vby me mamsen o lillebror o kikade i affärer. Min broder drog sen hemåt men jag o mami gick till Fessy o sola lite på hennes balkong och åt glass. Mamma rörde sig sen hemåt hon med. Jag o Fessy fortsatte chilla på balkongen innan vi också drog hem till mig o chilla. Drog o köpte choklad också o efter det mötte vi upp Awet. Jag o Awet tog typ värsta långa promenaden o hamnade hemma hos Emil.

Bra söndag liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0