Måndagsfest

Abooow jag överlevde min 10,5 timmars arbetsdag, it´s amazing! Nu ska jag skriva CV. Måndagsfest!

Igår blev en alltför spontan dag hehe. Jag o Fessy bestämde oss för att ta en promenad. Under promenaden blir vi sugna på choklad o går till Coop o handlar. Vi bestämmer oss också för att vi ska gå o äta lunch på Ruccola. Sagt o gjort vi dela på en pizza. Sen skulle vi promenera så långt vi bara orkade (hade ju busskort o allt med oss) men det blev så dåligt väder så vi hoppa på bussen o drog till Jakan. Där hittade jag ett par solglasögon o det var väl typ allt som fanns i lilla Jakan så vi drog vidare till Kista. I Kista hittade jag en fiiin långklänning. Resan slutade dock inte där då vi kom fram till att vi behövde göra en liten sväng in till stan. Två tjejer me för mycket fritid haha. Åkte efter det hem till Fessy o då kom Karro dit! Fett rolig kväll, senast vi sågs va i julas så det va en del att catcha upp på ;) O Karros historier, så jävla roliga hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0