Spontant

Sitter här me mitt citronvatten, borde hämta ett sugrör citronen fräter väl mer på mina tänder än vad cola gör eheee.

Idag slutade jag tidigt vilket var heeelt lövely för när jag gick från jobbet började solen titta fram. Mötte Fessy i Vby o åkte till Kista och delade ut CV. På vägen hem fick vi spontanryck så vi hoppade av i Spånga o tog pendeln in till stan för att köpa biljetter till Omarions konsert i maj. På perrongen i Spånga hann jag "kändisspotta" Paradise Hotel- Cimon också. Kirrade biljetterna o hann "kändisspotta" Filip Berg eller va han heter. Synd att man inte fick kändisspotta typ Channing Tatuum...

Imorron ska jag på skiva också, har ingen aning om vad jag ska vara men det löser sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0